Politică Livrare și Retur

Ultima actualizare: 5 Octombrie 2024.

1. Politica de returnare

Dacă nu sunteți mulțumit de produsul achiziționat din magazinul nostru online amazinggift.ro, aveți dreptul să-l returnați în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, fără a fi nevoie să oferiți o justificare.
  • În cazul în care decideți să returnați un produs, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact de pe site sau prin e-mail la contact@amazinggift.ro, indicând numărul comenzii și motivul returnării.
  • Vă rugăm să ne trimiteți produsul în ambalajul original și în aceeași stare în care l-ați primit, împreună cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit.
  • Costul de returnare va fi suportat de către cumpărător, cu excepția cazurilor în care produsul livrat este defect sau nu corespunde descrierii.
  • Vă vom rambursa contravaloarea produsului în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului returnat.

2. Produsele defecte sau neconforme

În cazul în care produsul livrat este defect sau nu corespunde descrierii, vă rugăm să ne contactați în termen de 14 zile de la primirea acestuia pentru a ne informa cu privire la situație.
  • Vă vom solicita să ne trimiteți produsul înapoi, împreună cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit.
  • Vom analiza produsul și, în cazul în care se confirmă că este defect sau neconform, vă vom înlocui produsul sau vă vom rambursa contravaloarea acestuia, inclusiv costul de returnare.

3. Protecția datelor personale

Pentru a procesa returnarea produselor, este necesar să colectăm anumite date personale, cum ar fi numele, adresa de livrare și numărul de telefon.
  • Aceste date sunt colectate și procesate în conformitate cu GDPR și sunt utilizate doar în scopul procesării returului.
  • Nu vom partaja aceste date cu terțe părți, cu excepția cazurilor necesare pentru procesarea returului (de exemplu, pentru a furniza datele către curierul care ridică produsul).
  • Aveți dreptul de a accesa, modifica sau șterge datele personale pe care le-am colectat despre dvs. și puteți solicita să nu mai primiți informații de marketing din partea noastră.

4. Procedura de retur

Dacă doriți să returnați un produs, vă rugăm să completați formularul de retur disponibil pe site-ul amazinggift.ro sau să ne contactați prin e-mail la contact@amazinggift.ro sau telefonic.
  • Vom verifica informațiile furnizate și vă vom comunica procedura de retur, inclusiv adresa la care trebuie trimis produsul.
  • Vă rugăm să ambalați produsul în ambalajul original sau un ambalaj adecvat pentru a-l proteja în timpul transportului.
  • Vă recomandăm să utilizați un serviciu de livrare care să vă permită să urmăriți expedierea produsului returnat și să obțineți o confirmare de livrare.
  • Vom procesa returul în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului returnat și vă vom informa cu privire la decizia noastră de a înlocui produsul sau de a rambursa contravaloarea acestuia.

5. Excepții

  • Produsele ale căror imagini prezentate pe site au caracter orientativ si sunt personalizate la cerere conform comenzii realizate de client, sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale.
  • Categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 din 04.06.2014 articolul 16 punctul c. Furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.
  • În cazul produselor care au fost utilizate sau care nu mai sunt în starea inițială, Regal Cons SRL își rezervă dreptul de a refuza returnarea sau de a deduce o sumă din contravaloarea produsului, pentru a acoperi costurile de recondiționare.

___________________________________

Vă rugăm să citiți cu atenție politica noastră de retur și să ne contactați dacă aveți orice întrebări sau nelămuriri. Ne dorim să oferim o experiență plăcută și transparentă tuturor clienților noștri și suntem disponibili să vă ajutăm în cazul în care aveți nevoie de asistență cu returul sau cu orice alt aspect al comenzii.

1. Livrarea comenzilor

  • Comenzile sunt livrate prin intermediul unui curier rapid, de regulă, în termen de 1-3 zile lucrătoare de la data primirii pe e-mail a confirmării înregistrării comenzii, cu excepția cazurilor în care se specifică altfel în descrierea produsului.
  • Termenul este unul estimat si poate suferi modificari, inclusiv in functie de gradul de incarcare a rutelor de destinatie si volumul de livrari ale firmei de curierat, urmand ca pentru produsele care nu se mai afla in stoc sau pentru comenzile speciale sa se agreeze impreuna cu clientul un alt termen de livrare, agreat in prealabil cu Regal Cons S.R.L la plasarea comenzii. Odata preluata comanda de catre curier, Regal Cons S.R.L nu are nicio obligatie de a urmari comanda/contacta curierul in vederea clarificarii oricaror detalii cu privire la statusul livrarii comenzii. Cu toate acestea, Regal Cons S.R.L va oferi clientului suportul necesar si rezonabil in vederea clarificarii statusului acesteia cu curierul.
  • In cazul in care produsul poate fi livrat cu depasirea termenului agreat expres in scris intre Client si Regal Cons SRL va informa Clientul prin e-mail, caz in care Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 10 de zile de la data renuntarii.
  • În cazul în care curierul nu poate livra comanda din motive independente de voința noastră (adresă greșită, absență la momentul livrării etc.), vom încerca să contactăm clientul pentru a găsi o soluție adecvată.
  • Costul transportului este de 19 lei. Pentru comenzile a căror valoare este mai mare de 300 lei, oferim livrare gratuită.

2. Returnarea produselor

  • În cazul în care produsul livrat este defect sau nu corespunde descrierii, vă rugăm să ne contactați în termen de 14 zile de la primirea comenzii pentru a solicita returnarea sau înlocuirea produsului.
  • Pentru a returna produsul, acesta trebuie să fie în starea inițială și să fie însoțit de toate accesoriile și ambalajul original.
  • Costul returnării produsului este suportat de către client, cu excepția cazului în care produsul este defect sau nu corespunde descrierii.

3. Protecția datelor personale

  • Pentru a procesa comanda și a livra produsele, trebuie să colectăm anumite date personale, cum ar fi numele, adresa de livrare și numărul de telefon.
  • Aceste date sunt colectate și procesate în conformitate cu GDPR și sunt utilizate doar în scopul procesării comenzii și al livrării produselor.
  • Nu vom partaja aceste date cu terțe părți, cu excepția cazurilor în care este necesar pentru a procesa comanda (de exemplu, pentru a furniza datele către curierul care livrează produsul).
  • Aveți dreptul de a accesa, modifica sau șterge datele personale pe care le-am colectat despre dvs. și puteți solicita să nu mai primiți informații de marketing din partea noastră.
___________________________________

Pentru orice întrebări sau nelămuriri cu privire la politica noastră de livrare și retur, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@amazinggift.ro.